REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA


W szkołach, które po ogłoszeniu list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, nadal będą dysponować wolnymi miejscami prowadzona, będzie rekrutacja uzupełniająca. Lista wolnych miejsc dostępna jest w menu po lewej stronie w zakładce Wolne miejsca.


Wnioski o przyjęcie do szkoły w rekrutacji uzupełniającej składa się w formie papierowej do każdej wybranej szkoły.


Wzór wniosku jest dostępny jest w zakładce Pliki do pobrania, instrukcja. Do wniosku, należy dołączyć oryginały lub kopie świadectwa ukończenia ośmioletniej szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły, którą kandydat ukończył, lub kopie potwierdzone notarialnie). Do wniosku dołącza się także dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów dodatkowych.


Wnioski w rekrutacji uzupełniającej z wymaganymi dokumentami, należy składać w szkołach od 16-07-2025 do 28-07-2025 godz. 15:00. Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia w rekrutacji  uzupełniającej nastąpi 05-08-2025. Listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia wywieszone zostaną przez każdą szkołę prowadząca rekrutacje uzupełniającą. Do 08-08-2025 godz. 15:00 kandydaci zakwalifikowani potwierdzają wolę podjęcia nauki poprzez złożenie w szkole oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, o ile nie zostały one złożone wcześniej. Szkolne komisje rekrutacyjne ogłoszą listy przyjętych do szkół w postępowaniu uzupełniającym 12-08-2024 godz. 10:00


Rekrutacja uzupełniająca prowadzona jest zgodnie z zasadami dotyczącymi rekrutacji właściwej (decydują punkty uzyskane przez kandydata). Szczegółowe informację dotyczące rekrutacji dostępne są w menu po lewej stronie.


Życzymy trafnych wyborów